Pages

Jul 9, 2011

Belum Cukup

Assalamualaikum wbt.

Belum cukup
Sabar dengan kerenah orang sekeliling
Mudah juga nak melenting

Belum cukup
Peka dengan benda yang berlaku
Pen terjatuh kat lantai pun tak sedar

Belum cukup
Bertanggungjawab dengan tugas
Ada je yang tertinggal tak dibuat

Belum cukup
Berani nak buat kelainan
Fikiran banyak negatif daripada positif



Belum cukup
Tahu banyak perkara
1001 benda lagi yang mesti digali

Hakikatnya perbaiki dan terus menampal kekurangan yang ada
Yang penting tak perlu tiru orang lain
Jadilah diri sendiri.
Pastinya lebih tenang.



2 comments:

nadiah said...

BELUM CUKUP kuat nk tgur x-student yg dh pndai buka tdung bergmbar di FB,huhu...lemahnya iman..
but i like dis 'an original is always worth more than a copy'....

kamilah said...

hehe..

ye lah, yg ori TERBAIK..

kalau x comey pun, tapi ori tetap bes kan..
no more plastic!
tetibe teringat cita nad pasal plastic surgery...huhu