Pages

Jul 8, 2011

Delicious

Assalamualaikum wbt.

 google image

Teringin nak makan satu makanan ni.

First time makan masa duk kat Sabah.

Housemate yang order masa tu.

 BUTTER PRAWN

Masa makan kat satu kedai di Ampang,
try order butter prawn ni.
tapi 
adik manis yang ambik order wat muka pelik.

Dia cakap, Apa tu?
erm, tak pe lah dik, akak makan je menu lain yang ada..=p

Dan

Pernah juga try masak dengan housemate tapi butter tu tak jadi serangup kat kedai..

 Mengidam la pulak hari ni...hehe


p/s : cik nadiah, alang-alang duk kat Sabah sekarang, tolong la masak untuk saya ye!...




3 comments:

n.a.d.i.a.h said...

hehe my dear cik mila
dont ask me to cook it...but if u ask me to buy, i can...:)...

kamilah said...

hehe
bole la start usha kat tanjung aru...
:p

n.a.d.i.a.h said...

hehe...ntah bila nk jalan2 kat tnjung aru...ada rzki,smpai la tu