Pages

Jan 10, 2011

Doaku

Assalamualaikum wbt.

Di luar hujan lebat. Cikgu ternampak kamu pulang berkaki ayam dek kerana menjaga kasutmu daripada basah dan kotor. Hati cikgu terusik. Kamu pulang tanpa dijemput ibu bapa dan tanpa berpayung. Sungguh kamu mempunyai hati yang kental. Moga kamu dapat hadir selalu ke sekolah.

Pulang dengan wajah yang amat ceria. Kamu sungguh tabah. Cikgu doakan kamu berjaya suatu hari nanti dan mendapat hidayah untuk kita menjadi saudara seIslam.

'Ya Allah kurniakanlah hidayah kepada hambaMu yang masih belum menerima hidayah daripada Mu. Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih Lagi Maha Pengampun'

6 comments:

mas said...

sedih bla baca..
mesti seronok dah mula mengajar..
tak sabar rasa nak tggu lagi 4 tahun..hehe

nadiyy said...

insyaALLAH....ckgunya jgak kena kerja kuat dakwah2...

gh said...

moga die bakal m'jd sorg pemimpin yg berjaya~

kamilah said...

to mas : mas.. memang sedih pun tengok mereka...jap je tu 4 taun...i.allah..hehe

to nadiyy : huhu doakan den..

to gh : amin~

syahidah said...

hmmm,

teringat pula kat budak2 ni..

kamilah said...

to syida : budak-budak suci..
tak de dosa..hurmm